Biotoop Fytocomplex 164 250ml

Biotoop Fytocomplex 164 250ml
€ 28,20

Beschikbaarheid: In voorraad

EXTRACTIE UIT PLANTEN VAN
- Passifl ora incarnata (Passiebloem)
- Melissa offi cinalis (Citroenmelisse)
- Panax ginseng (Ginseng)
- Valeriana offi cinalis (Valeriaan)

Rustgevend*
*Passiebloem, valeriaan en melisse zijn rustgevende planten

Voedingssupplement - Drinkbare oplossing
Beschrijving

Details

Plantenextracten in waterig milieu

In onze prestatie-maatschappij worden we steeds meer geconfronteerd met termen als stress, gejaagdheid en zwaarmoedigheid.

Op kortstondig termijn brengt stress ons in een toestand van alertheid en paraatheid. Denk maar aan het beter presteren bij het moeten halen van een deadline. Op lange termijn heeft stress echter een negatieve invloed op onze gezondheid, immuniteit en gemoedstoestand.

Deze fytotherapeutische samenstelling ondersteunt bij geestelijke druk, inspanning en een rusteloos gevoel. Citroenmelisse werkt rustgevend en ontspannend. Ginseng helpt bij geestelijke druk en verhoogt de geestelijke veerkracht. Passiebloem en Valeriaan oefenen een rustgevende invloed uit op het zenuwstelsel.

Extra informatie

Extra informatie

Omschrijving

Plantenextracten in waterig milieu

In onze prestatie-maatschappij worden we steeds meer geconfronteerd met termen als stress, gejaagdheid en zwaarmoedigheid.

Op kortstondig termijn brengt stress ons in een toestand van alertheid en paraatheid. Denk maar aan het beter presteren bij het moeten halen van een deadline. Op lange termijn heeft stress echter een negatieve invloed op onze gezondheid, immuniteit en gemoedstoestand.

Deze fytotherapeutische samenstelling ondersteunt bij geestelijke druk, inspanning en een rusteloos gevoel. Citroenmelisse werkt rustgevend en ontspannend. Ginseng helpt bij geestelijke druk en verhoogt de geestelijke veerkracht. Passiebloem en Valeriaan oefenen een rustgevende invloed uit op het zenuwstelsel.

Indicatie

GEESTELIJKE DRUK

Gebruik

2 x 5 ml/dag in water

Nutritips:

  • Leer jezelf te ontspannen.

Probeer adem te halen vanuit de buik, rustig en traag.

  • Sla het ontbijt niet over en neem voldoende tijd voor een evenwichtig middagmaal en avondmaal.

  • Maak tijd voor fysieke beweging (2 tot 3 maal per week) waar u uw overmatige stress kan afreageren.

Beoordelen